simmsalabim

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Simsstund/Frågestund

Av simmsala bim - 17 augusti 2014 23:18

Hejsan Sorry om jag skriver sent men ni kan svara tills nästa inlägg kommer skriv bara frågor ni undrar om i sims så skriver jag ett gott svar till era frågor allt från blogg till mitt spelande till era sims problem och övriga saker svarar jag på och jag har även hämtat en sims expert då den kommer hjälpa mig med olika svåra frågor jag hoppas ni förstått

Simmsalabim.bloggplatsen.se

Instagram:Simmsalabim122

Hejdå :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av simmsala bim - 13 september 2014 15:04

Jag har tröttnat på bloggplatsen och flyttar bloggen till blogg.se där har jag mycket mer tillgångar till :) och header kommer snart http://simmsalabim.blogg.se ...

Av simmsala bim - 13 september 2014 08:28


Nu ska jag skaffa ny design och kommer inte blogga den perioden så Aaa nu kommer jag ihåg jag ska skaffa en Pgc-perfekt Genetic challenge detta var kort inlägg och kommer inte sluta blogga ...

Av simmsala bim - 11 september 2014 21:55

Efter att ha blivit retad i kommentarsfältet ska jag aldrig blogga här :( ...

Av simmsala bim - 10 september 2014 21:51


Sorry för den nedlagda bloggen men jag blev sugen på att blogga så jag tog bort det förra inlägget jag har nu lärt mig hur man installerar mods och nu ska jag börja på en familj eller rättare sagt rumskompisar dem tog lång tid att skapa och flera sak...

Av simmsala bim - 24 augusti 2014 19:07


Hejsan alla sims älskare nu har alla i hushållet Greenwood dött och jag har skapat ett nytt hushåll den är rumskompisar och bor i Riverwiew (stavning?) och dem tänkte jag stället skriva om så det var allt här kommer ett foto på dem   ...

Presentation


Hej hej välkommen till min sims blogg jag som driver denna simsblogg är en 13-14 årig grabb som gillar sims som sagt gillar jag allt inom sims :) :) hoppas du blir inspirerad och glöm ej att kommentera och fråga jag gillar respons :*

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilket pixel generation gillar du inom sims serien???
 sims 4
 sims 3
 sims 2
 The sims
 svårt att välja...

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SIMMSALABIM PLATSEN DU SÖKER!!!

Välkomna


Ovido - Quiz & Flashcards